onsdag den 1. december 2010

Hvor F%@# blev november af!?

Det er nu blevet december måned og julepynten er for længst sprunget ud over alt i Auckland. Temperaturgraderne har været støt stigende siden slutningen af oktober og hele vejen gennem november. Først blev lange bukser for varme og senere næsten også shorts i de mange solskinstimer, som november har leveret til Auckland. Men hvor blev november egentlig af!? November har formået at være den mest begivenhedsrige af alle mine måneder hernede i New Zealand, men samtidig har projektet været så forbandet travlt, at jeg ikke har haft en eneste friaften til at få skrevet nogle af oplevelserne ned.


I morgen forlader Lotte, Nikolaj og jeg Auckland og dennes studierammer, så jeg vil gribe chancen og få skrevet alt det ned, som jeg har forsømt, inden det bliver tid til at gå hjem på det nye hostel og pakke resten ned i de resterende rygsække! Jeg håber det kan være der alt sammen!

Jeg vil prøve at samle månedens oplevelser i nogle hurtige blog-indlæg og se om jeg når det! Pyh, så skal der skrives og uploades!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar